توصیه های ضروری سئو برای افزایش رتبه وب سایت شما
در این وبلاگ می توانید علم و دانش خودتان را در سئو بالا ببرید
توصیه های ضروری سئو برای افزایش رتبه وب سایت شما
نوشته شده توسط Sanaz در ساعت 13:14

اکنون که یک وب‌سایت را راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید بازدیدکنندگان را به وب‌سایت خود جذب کنید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه ترافیک بیشتری را به آن جذب کنید. شما می خواهید وب سایت خود را در یک موتور جستجو نشان دهید. این مقاله قصد دارد نکاتی را در مورد نحوه انجام این کار به شما ارائه دهد.

 

 

هنگام افزودن سئو به صفحه خود در طول راه اندازی، داشتن تعداد زیادی قطعات کوتاه تر در مورد موضوعات مرتبط به جای یک قطعه طولانی مفید است. وزن صفحات طولانی توسط موتورهای جستجو کمتر از صفحات کوتاه است.

 

تراکم کلمات کلیدی هنگام بهینه سازی یک صفحه اینترنتی برای موتورهای جستجو مهم است. برای جلوگیری از این امر، حداقل 80 درصد از محتوای صفحه شما نباید کلمات کلیدی باشد.

 

عنکبوت ها به افراد کمک می کنند تا وب سایت شما را در طول جستجو پیدا کنند، اما این محتوا ابتدا باید به راحتی پیدا شود. نقشه سایت ابزار خوبی است که به عنکبوت ها کمک می کند بفهمند چه محتوایی مهم است.

 اموزش عالی و کاربردی برای رسیدن سایتتون به صفحه اول گوگل را بخوانید:

استفاده از انکر تکست مناسب راهی آسان برای کشتن دو پرنده با یک سنگ است. استفاده از متن لنگر عمومی مانند "اینجا کلیک کنید" به رتبه بندی موتور جستجوی شما کمک نمی کند زیرا بسیار عمومی است. استفاده از کلمات کلیدی مناسب به عنوان متن لنگر راه دیگری برای به دست آوردن امتیازات براونی با عنکبوت های موتورهای جستجو است.

 

از تگ های هدر برای وب سایت خود استفاده کنید. گاهی اوقات یک هدر می تواند واقعا بزرگ باشد، اما می توانید از CSS برای تغییر اندازه استفاده کنید. موتورهای جستجو هدرها را دوست دارند و از آنها برای کمک به رتبه بندی وب سایت استفاده می کنند.

 

می توانید این کار را با ایجاد یک فایل متنی ربات انجام دهید. فایل txt و گنجاندن آن در سایت خود. این کار باعث می شود موتورهای جستجو به فایل های خاصی که در وب سایت شما هستند دسترسی پیدا نکنند.

 

خود را به گونه ای معرفی کنید که رشته شما را برجسته کند. این یک راه سودآور برای بازاریابی کمپین بازاریابی اینترنتی شما است. سایتی بسازید که با توجه به نیازهای خریداران شما طراحی شده باشد، سپس از بهترین شیوه های سئو برای هدایت آنها به آن استفاده کنید. مهم است که به خواسته های مشتریان خود گوش دهید، نه آنچه را که تصور می کنید به آنها نیاز دارند.

 

پس از اینکه به دقت تعیین کردید کدام عبارات کلیدی را در سرتاسر وب سایت خود "پاشید"، تا جایی که می توانید در عنوان صفحه وب خود دریافت کنید. عنوان شما اولین دست دادن وب سایت شما با موتورهای جستجو است، زیرا این همان چیزی است که کاربران موتورهای جستجو برای اولین بار از سایت شما خواهند دید. این تضمین می کند که بر اساس کلمات کلیدی و کاربر موتور جستجو که در آن تایپ کرده است، بازدید دریافت می کنید.

 

از برچسب های عنوان توصیفی استفاده کنید تا موتورهای جستجو بتوانند به راحتی محتوای صفحه شما را پیدا کرده و بخوانند. برچسب عنوان شما باید 60 کاراکتر یا کمتر باشد، زیرا این محدودیت اکثر موتورهای جستجو است. موتورهای جستجو نیز پس از محدودیت 60 کاراکتری، توجه کمتری به کلمات کلیدی خواهند داشت.

 

صفحات خود را در یک موضوع واحد نگه دارید. سعی نکنید همه چیزهایی را که می خواهید بفروشید در یک پست تبلیغ کنید. این باعث سردرگمی مشتریان بالقوه می شود و از بازدید مجدد جلوگیری می کند. یک صفحه متمرکز بر یک برنامه نتایج بسیار بهتری خواهد داشت.

 

نقشه سایت می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا بتوانند فهرستی از صفحات سایت شما ایجاد کنند. حتی یک سایت کوچک می تواند با نقشه سایت تأثیر زیادی داشته باشد، نقشه سایت می تواند تأثیر زیادی بر رتبه بندی موتورهای جستجوی آن داشته باشد.

 

این برچسب خاص نباید بیش از 30 کلمه باشد. هرگز در این صفحه خاص بیش از 100 کیلوبایت نروید.

 

سعی کنید وارد عرصه پادکست شوید. پادکست ها محتوای صوتی یا بصری هستند، ممکن است به صورت زنده یا از قبل ضبط شده باشند که اطلاعات مهمی را در مورد موضوعاتی که می خواهید در برنامه پوشش دهید به مصرف کننده می دهد. سپس توضیحاتی از پادکست ها در موتورهای جستجو نشان داده می شود که عنکبوت ها می توانند آنها را به درستی برای رتبه بندی فهرست کنند.

 

زیرنویس ها برای ابزار سئو مهم هستند. به عنوان مثال، اگر تصاویری در وب سایت خود دارید، زیرنویس هایی را اضافه کنید که مرتبط با کلمه کلیدی شما هستند. به زودی شاهد ترافیک بیشتری خواهید بود.

 

وب سایت هایی که به درستی برای نتایج موتورهای جستجو اجرا می شوند، معمولاً از پیوندهای تصویری استفاده نمی کنند. پیوندهای تصویری فقط آدرس URL فایل پیوند داده شده را ارائه می دهند تا توسط موتور جستجو نمایه شود.

 

نکته خوبی که در مورد بهینه سازی باید به خاطر بسپارید، گنجاندن رویدادهای جاری در پیشنهادات خود است. این باید برای شما مهم باشد زیرا بازدیدکنندگانی را جذب خواهید کرد که به دنبال چیزی هستند که به سایت شما مرتبط نیست. این همچنین باعث می شود سایت شما اطلاعات بیشتری را به بازدیدکنندگان معمولی بدهد.

 

بهینه سازی موتور جستجو مستلزم زمان و ثبات است. طبیعی است که بخواهید فوراً نتایج را ببینید. باید به خاطر داشته باشید که ایجاد یک حضور مستحکم در وب نیاز به کار سخت و فداکاری دارد.

 

نوع تجربه شرکت در صنعت شما، تکنیک‌های سئوی آن‌ها، زمان مشاهده نتایج و میزان خدمات آن‌ها را بیابید. برای مشاهده اثبات کار آنها بخواهید. یک شرکت بزرگ که قابل اعتماد باشد، به اندازه کافی خوشحال خواهد شد که از آن پیروی کند.

 

با گذاشتن نظرات در وبلاگ های مربوطه می توانید تعداد لینک های وب سایت خود را افزایش دهید. اگر یک نوشته خوب و مناسب ارائه دهید، صاحب وبلاگ معمولاً به شما اجازه می دهد پیوند خود را پست کنید. باید مطمئن شوید که پیوندهایی را در سایت‌های مرتبط بگذارید و نه مکان‌هایی را که لینک‌های شما اعمال نمی‌شوند، زیرا می‌خواهید چیزی به یک سایت اضافه کنید، و نظراتی که می‌گذارید باید چیزی ارزشمند به سایت دیگر اضافه کند. انتشار نظرات و پیوندها در وبلاگ هایی که با موضوع آشنایی دارید آسان است.

 

به عنوان مثال، اگر موضوع وبلاگ شما بیسبال است، می توانید مقالاتی در مورد اقلام بیسبال کلکسیونی، بازیکنان بیسبال یا حتی تجهیزات بازی بیسبال بنویسید. با ارائه محتوای متعدد، احتمال اینکه سایت شما در بالای نتایج جستجو ظاهر شود را افزایش می دهید.

 

این به تلاش های سئوی شما کمک می کند.

 اموزش های بیشتر را در pinterest ببینید

قبل از شروع یک کمپین سئو باید نرم افزاری داشته باشید که معیارهای مختلف سایت را ردیابی کند. این به شما امکان می دهد موفقیت و شکست استراتژی های خود را پیگیری کنید.

 

همانطور که قبلا ذکر شد، سئو برای جذب بیشترین تعداد بازدیدکننده سایت ضروری است. اگر وب سایت شما در حین جستجو نمایش داده شود، ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد. این مقاله باید به شما کمک کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: